Thursday, August 16, 2007

It's mine!

Yes it's true - mina drömmars klänning hänger numera i min garderob, det sista exemplaret i Stockholm dessutom! Inte illa :-)
Mamma tyckte jag var superfin i klänningen, det är nästan så jag tyckte att hon blev lite glansig i ögonen. Och vad Emilia tyckte var ju inte så svårt att gissa - hon bara stod och stirrade på mig och klänningen ;-) Känns bra att "alla" tycker att jag är så fin i klänningen, det är ju liksom det som är meningen.

För övrigt väntar vi på svar från Jakobsberg eftersom vi börjat tvivla mer och mer på att Bäckstugan verkligen kommer att fungera för oss. Tyvärr verkar mannen som vi väntar svar ifrån vara IT-handikappad och tar väääldigt lång tid på sig att svara på våra frågor. Otålig? Jag? Det är bara förnamnet. Jag vill veta NU!

Håll tummarna!

1 comment:

Anonymous said...

*skrattar* du är inte otålig gumman . bara ivrig att få fortsätta planera - och då är det ju underlättande att veta i vilken lokal ni kommer få hålla festen.