Sunday, February 4, 2007

Inbjudningar


Jag har alltid tänkt mig att jag ska göra inbjudningar och alla andra trycksaker själv. Jag menar, det blir ju oftast billigast så och man kan göra precis som man själv vill utan någon förbestämd mall. Men nu på sistone har jag börjat ifrågasätta min fantasi och kreativitet, kommer jag verkligen klara av att göra allt på egen hand? Kommer jag att komma på någon lysande idé för temat till våra trycksaker? Jag vill ju verkligen att de ska vara de vackraste inbjudningskort osv, som våra gäster någonsin sett. Okej, lite högtravande och orealistiska mål kanske, men you get the picture. Hur som helst, nyss var jag in på kortdesign.se och hittade ett så himla sött inbjudningskort, så nu undrar jag om vi kanske borde beställa istället? Jag har skickat efter ett provkort, så vi får väl se. Vi har ju inte direkt bråttom ;-)
Här är en bild på skapelsen i alla fall.

1 comment:

linjer said...

Kortet var ju jättesött!! //linjer aka madlin på BT ;)