Saturday, February 3, 2007

A close second...


Ja, det finns ju faktiskt en till klänning som fångat mitt intresse, även den från klänningstillverkaren Lilly. Den här är också väldigt vacker, romantisk och stilren på samma gång på något sätt. Gillar verkligen urringningen på den... Hmm... Ja, det kanske blir det svårt val i alla fall till slut, även om det känts så självklart nu ett tag. Antar att man måste se dem på för att vara helt säker. But trust me, jag kommer definitivt inte låta bli att prova ;-)

2 comments:

Anonymous said...

Den är underbar! Har själv köpt den inför vårt bröllop nu i sommar :) Klänningen under är fin den med, hade den som favorit nummer 2, men eftersom den översta var finast i tyget så att säga blev det den :) Nu har jag inte följt din tråd, så jag vet inte vilken du valt, men hoppas du är nöjd och glad! :) Lycka till!

Anonymous said...

Hej,

Jag hittar inte den klänningen, skulle du kunna guida mig? =) Vet du vad den kostar? Mvh